Subject: Hankelepingute nr 2023-K117 ja nr 2023-K031 muudatuste kooskõlastamine
From: "RBE hanked" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Heiskonen" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 09:10:48 +0200

Tere

Edastame kooskõlastamiseks hankelepingute nr 2023-K117 „Riigiteel nr 11113
Assaku-Jüri asuva Rae viadukti ja üle Vaskjala-Ülemiste kanali Vaskjala
silla ehitus” ning nr 2023-K031 “Lepplaane ökodukti ja Kivisilla
teeviadukti ehitustööd” muudatused.

Dokumendi mahukuse tõttu edastame selle lingina:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/5cm4rz3do6m5zbz2nukvy/AK_34UqFEKLr5_VougI-
j3I?rlkey=i3z7wvg17mv00cblsom7dhws9&st=af0fe8zf&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/5cm4rz3do6m5zbz2nukvy/AK_34UqFEKLr5_VougI-j
3I?rlkey=i3z7wvg17mv00cblsom7dhws9&st=af0fe8zf&dl=0

Allkirjastatud dokument palun saata  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  e-posti
aadressidele.

Lugupidamisega

Johanna-Liisa Mölder

Hankespetsialist/Procurement Specialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti tn 2, Tallinn

Tel: +372 5713 1500

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.